Cxense Display

Nye sukkerfrie drikker

Denne uken kommer det to sukkerfrie nyheter fra Monster, mens 90-talls helten Urge kommer i ny pakning. I tillegg er relanseringen av Coca-Cola zero sugar, med ny smak, rullet ut over hele landet.

Årets store nyhet fra Coca-Cola er ny smak og nytt navn på den sukkerfrie favoritten Coca-Cola zero sugar. Den ble lansert for norske forbrukere i januar.

– Til vår overraskelse så vi i en undersøkelse at kun fem av ti nordmenn visste at Coca-Cola zero var uten sukker. Det nye navnet – Coca-Cola zero sugar – skal gjøre dette enda tydeligere. Samtidig er det brukt store ressurser på å utvikle en smak som ligner mer på den originale Coca-Cola varianten, sier Karen Huffman, General Manager for Coca-Cola i Norge.

90-talls helten Urge på boks

Denne uken er det Monster og Urge som står for nyhetene. For første gang på lenge kommer Urge i en ny pakning. En nyhet som allerede har skapt stort engasjement.

– Urge har fantastiske fans, som har etterspurt favorittbrusen sin på boks. Nå kommer den som 4-pack, og vi har allerede fått mange positive reaksjoner fra forbrukere i sosiale medier, forteller Karen Huffman.

Satser på sukkerfri energidrikk

Energimerket Monster har vokst kraftig i Norge det siste året. Nå fortsetter satsingen med de to sukkerfrie variantene Monster Ultra og Monster Ultra Red, med smak av henholdsvis limonade og røde bær.

– Vi ser en fantastisk vekst på sukkerfri energidrikk, og endelig får norske Monster-fans flere gode sukkerfrie smaker å velge mellom. Ultra-serien har gjort stor suksess i vårt naboland Sverige, og vi er sikker på at den skal gjøre det like godt her til lands, sier energiansvarlig i Coca-Cola European Partners, Vetle Heggem Brevik.

I tillegg til disse nyhetene vil også Bonaqua naturell og Bonaqua sitron bli tilgjengelige i en ny pakning på 4 x 1,25 liter.

(Pressemelding)

Flere artikler